Grup Hiv
http://gruphiv.dinozoruz.com
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Repertuarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 İleri>>
Cevapla
gruphiv

arkadaşlar sahne aldığımız günler değişecek,bu cuma cumartesi bi aksilik olmazsa H.I.V olarak sahne alacağız,günler tam olarak kesinleştiğinde siteye yazacağım!

ayrıca teşekküre hiç gerek yok benim  işim bu ;)
herzaman bekleriz, adresimiz belli...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 11 Mayıs 2006 4:08 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
gruphiv

arkadaşlar sahne aldığımız günler değişecek,bu cuma cumartesi bi aksilik olmazsa H.I.V olarak sahne alacağız,günler tam olarak kesinleştiğinde siteye yazacağım!

ayrıca teşekküre hiç gerek yok benim  işim bu ;)
herzaman bekleriz, adresimiz belli...

(gruphiv tarafından 11 Mayıs 2006 4:17 ÖS tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 11 Mayıs 2006 4:07 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
DuMaNiSttt

teşekkür ederim =)
bunu dün mesajı attıktan sonra şükrü saolsun bu bilgileri öm atmıştı.ama ilgilendiğin için çok teşekkür ederim sanada =)
en kısa zamanda canlı performanslarını izleyebilmek dileğiyle...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 10 Mayıs 2006 6:51 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
DuMaNiSttt

aydında yaşayan bir şahıs olarak kınıyorum kendimi :D
siz nerdesiniz nerde izlenirsiniz nerde dinlenirsiniz.gramafonda yada başka herhangi bi yerde nezaman çıkacaksınız en yakın tarih nedir yani???demodan anladıım kadarıyla iyi çalıosunuz.gerçi solistin sesi geri planda ama ev kayıtlarının zaten en büyük sorunudur bu  =)  
herneyse.tarih istiyorum yer zaman para herbir bilgiyi istiyorum =)
canlı dinlemek istiyorum sizi ben =)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 8 Mayıs 2006 8:07 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
gruphiv

Nazillide verdiğimiz konser harikaydı,mustafa kardeşimi sahne performasından dolayı tebrik ederim,ayrıca Crash’e gösterdikleri yakınlıktan,sıcakkanlılıktan çok teşekkür ederim.! arkadaşlar sizinle başka bir organizasyonda tekrar çalışmaktan büyük mutluluk duyarım!

(gruphiv tarafından 8 Mayıs 2006 7:45 ÖS tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 8 Mayıs 2006 7:41 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
gruphiv

eywallah,çok teşekkür ederiz,bu yorumları duymak onur verici herzaman söylüyorum! yeni projelerimiz war,haberler kısmına ekleyeceğim yakında...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 3 Mayıs 2006 6:36 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
seyytan

evet arkadaslara katılıyorum sıkı bir grubsunuzz... sizden yeni projeler bekliyoruzzz...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 1 Mayıs 2006 11:01 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
sezincleme

grup çok ii bizzat canlı dinledim hatta prowaları bile dinledim sıkı bir çalısmayla daha iyi yerlere geleceklerdir neyse zaten ben yakın takipteyim.ew ortamı kaydını ordaki kayıttanda daha iyi çalıyorlar.
Bu mesajın yazıldığı tarih : 1 Mayıs 2006 2:35 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Pisi_Pisi_Pi

oh ohh Allah forumlarınızı arttrısın :) ben bu grup için ne diiyiim kiii :) fırat’a da söylediğim gibi hivi dinledikten sonra aydın’da başka gruptan zevk alamıyorum.. başka söze ne  hacet??? :) okyanus kzıı selamlar bu arada :)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Nisan 2006 9:58 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
okyanuskizi

slm hiv,piyasada birçok grup var hepsi de parçalrı olduğu gibi alıp çalıyo önemli olan grup olarak parçalara yeniden can verebilmek,yeniden yorumlayabilmek,müzisyenlik de bence bunu gerktirir ve grup hiv bunu fazlasıyla gerçekleştiriyo birçok şarkıyı orijinalinden daha iyi çalıyolar:>onları anlamak için dinlemek lazım ben dinledim süperler valla,darısı başınıza inşallah onları daha fazla ses getirecek organizasyonlarda görürüz,gerçi çok başarılısınız ama yine de başarılarr hiv.

(okyanuskizi tarafından 27 Nisan 2006 6:25 ÖS tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Nisan 2006 6:19 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 İleri>>